ChatRobotti palvelee asiakkaitanne silloinkin, kun liikkeenne on suljettuna
Hankkikaa enemmän liidejä & säästäkää aikaa!
Chatrobotti tarjoaa vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin ja pyrkii keräämään yhteystiedot kaupallisista kontakteista, kuten tuote- tai palvelutiedusteluista. Liidit lähetetään suoraan haluamaanne sähköpostiin.
Chatrobotti käy verkkosivuillanne vierailevien asiakkaiden kanssa keskusteluja, kehitetyn tekoälyn avulla, joten henkilöstönne ei tarvitse päivystää chatin äärellä erikseen.
Asiakkaanne saavat nopeasti vastauksia etsimäänsä, joten henkilöstöltänne säästyy myös huomattavasti aikaa ja he voivat keskittyä näin tuottavampiin työtehtäviin.
Toimintaperiaate
Kuinka Chatrobotti toimii?
Chatrobotti on erillinen järjestelmä, joka upotetaan sivustoillenne pienen koodinpätkän avulla. Suunnittelemme ennalta määritellyt keskustelupolut järjestelmään. Nämä voivat olla esimerkiksi usein kysyttyjä kysymyksiä (kuten takuu-aika, tuotteen palautus, tarjouspyyntö, hinta-arvio yms.) ja vastaukset kysymyksiin (vastaukset suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa). Käyttäjä klikkailee vastaus- ja kysymysvaihtoehtoja ja näin keskustelu etenee kohti haluttua lopputulosta.
Virtuaalinen edustaja
Kuvittelkaa, että yrityksenne verkkosivuilla päivystää palvelualtis työntekijä kellon ympäri joka päivä. Asiakkaanne saavat vastauksia kysymyksiinsä välittömästi, jopa silloinkin kun muut nukkuvat. Entäpä jos vielä kertoisimme, ettei teidän tarvitse maksaa erikseen palkkaa tai työnantajan kuluja, sillä kyseessä ei ole luonnollinen henkilö vaan tekoäly,
Chatrobotti voi toimittaa asiakkaiden jättämät yhteystiedot suoraan yrityksenne myyntiosaston/asiakaspalvelun sähköpostiin. Liidit voidaan erotella keskustelussa käytyjen asioiden mukaan. Esimerkiksi huoltoon ja takuuseen liittyvät asiat ohjataan suoraan takuuosastolle ja hinta- / tarjouspyyntökyselyt myyntiosastolle.